Olen toiminut moninaisissa rooleissa palvelutuotannon työntekijänä, esimiehenä ja HR-ammattilaisena. Olen aina halunnut ymmärtää organisaatioiden toimintakenttää laajasti ja siksi rakennan asiakastyössä teemasta riippumatta yhteydet visiosta, arvoista ja strategiasta käytännön tekemiseen – ja päinvastoin. Valmentajakokemusta minulla on yli 10+ -vuotta.
Tavoitteena työskentelyssäni on aina asiakkaan kokema hyöty. Haluan ymmärtää riittävästi asiakkaiden arkitodellisuutta, jotta voin työssäni puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Luottamus pitää ansaita yhteistyön alkumetreillä ja pitkät asiakassuhteet kertovat luottamuksen olevan vahvaa. Mukana tekemisessä täytyy olla järki ja sydän. Vaikuttavuus tulee siitä, että asioissa on tolkkua ja tutkimuksellista pohjaa.