Halu ymmärtää asiakkaan organisaation todellisuus laajasti
Olen päässyt työurani aikana oppimisen aitiopaikoille ja sain ennen nykyistä ammattiani valmentajana työskennellä moninaisissa rooleissa palvelutuotannon työntekijänä, esimiehenä ja HR-ammattilaisena.
Olen aina halunnut ymmärtää organisaatioiden toimintakenttää laajasti ja siksi rakennan asiakastyössä teemasta riippumatta yhteydet visiosta, arvoista ja strategiasta käytännön tekemiseen – ja päinvastoin.
Tavoitteena työskentelyssäni on aina asiakkaan kokema hyöty. Haluan ymmärtää riittävästi asiakkaiden arkitodellisuudesta, jotta voin työssäni puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Luottamus pitää ansaita yhteistyön alkumetreillä ja pitkät asiakassuhteet kertovat luottamuksen olevan vahvaa. Mukana tekemisessä täytyy olla järki ja sydän. Vaikuttavuus tulee siitä, että asioissa on tolkkua ja tutkimuksellista pohjaa. Vaikuttavuus tulee myös siitä, että tuntuu. Uskon, että tunteiden tunnistaminen ja kyky niiden säätelyyn ovat työelämän avaintaitoja.
Tekemisen kenttä
- Esihenkilötyön ja johtamisen kehittäminen
- Muutoksessa johtaminen
- Vaikuttamis- ja vuorovaikutustaidot
- Itsensä johtaminen, itsetuntemus
- Coaching ja työnohjaus, ryhmä- ja yksilöprosessit
- Työyhteisön/tiimien toiminnan kehittäminen
- Ratkaisukeskeinen työskentely
- HR-organisaation tuki
Tutkinnot ja sertifikaatit
- Ratkaisukeskeinen työyhteisösovittelija, Helsingin Psykoterapia-instituutti
- The Five Behaviors of a Cohesive Team™-sertifiointi
- Resilienssi, Resilience Alliance
- Master TSC®- tutkinto, Master Teacher Supervisors and Coach®
- WorkPlace Big Five, WorkPlace Nordic
- Hofstede Organisation Culture, Itim international
- EASEL®- ohjaaja, Experimental Social Emotional Learning
- Peili™, Integro Oy
- 360°- ja 270° -arvioinnit
- Johdon työnohjaaja
- JET, johtamisen erikoisammattitutkinto